Sádelníčky

Jako dítě jsem tohle cukroví neměla vůbec ráda, přišla jsem jim na chuť až později. Vzpomínám si, že je pekla moje prababička, babička a peče je i maminka. Před pár lety jsem je pekla s kamarádkou, popíjely jsme u toho svařené víno a užívaly si předvánoční čas. Sádelníčky nám tak chutnaly, že jsme snědly celou dávku a musely jsme péct znovu :-)


Co budeme potřebovat?
170g hladké mouky
150g sádla
150g moučkového cukru
60g kakaa
rybízovou marmeládu

Z mouky, sádla, cukru a kakaa vypracujeme těsto, které necháme 2 hodiny zchladnout v ledničce. Poté z těsta tvarujeme kuličky, do kterých rukojetí vařečky děláme důlky. Pečeme na 170°C 10 minut.  Po vychladnutí plníme marmeládou.

Upečete si je také?
H&L

Komentáře

  1. Tohle cukroví je moje oblíbené. Peče mi ho vždycka maminka - zrovna dneska donesla krabičku :D. Jen ještě nahoru zapichuje do džemu kousek mandle.
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že bylo skvělé, maminky a babičky pečou nejlépe ;-)

      Vymazat
  2. JJ, toto cukroví je docela známé, ale u nás doma se objevilo až v mé dospělosti. Je křehké a moc dobré ☺, to Tvé je přímo ukázkové ♥.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Taky ho mám ráda pro jeho křehkost, většinou zmizí jako první :-) H&L

      Vymazat
  3. Jé, ty dělávala moje babička..., už hodně dlouho jsem je neměla. Děkuji za recept a přeji krásné poslední dny tohoto roku. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky