Grilovaný losos s hráškovým pyré

Po prvním pracovním týdnu po dlouhém vánočním volnu jsem se v pátek cítila naprosto vyčerpaně. Celé mé rozpoložení jen doplnilo příšerné nachlazení. Proto jsem potřebovala připravit sice chutnou, ale rychlou večeři s minimem ingrediencí. V obchodě jsem tedy sáhla po 2 porcích chlazeného lososa a spěchala jsem domů.


Co budeme potřebovat?
2 porce lososa
sůl
pepř
1 citron
2 žampiony
1 balení mraženého hrášku
1/4 másla
hrnek mléka

Hrášek si dáme vařit do osolené vody. Rozpálíme si pánev. Mezi tím si losové filety osolíme, opepříme a dochutíme šťávou z 1/2 citronu. Filety dáme na pánev kůží dolů a očistíme si žampiony, které nakrájíme na čtvrtiny a přidáme do pánve. 

Uvařený hrášek zcedíme, přidáme máslo a rozmixujeme tyčovým mixérem, poté přidáváme mléko, dokud nedosáhneme požadované konzistence.

Lososa na chvíli otočíme kůží nahoru, budou stačit 2 minutky, pak zpět na kůži, znovu zakapeme šťávou z citronu a můžeme servírovat. 

Dobrou chuť!
H&L

Komentáře

  1. Vypadá to moc pěkně. Lososa mám moc ráda, s hráškem je to slabší - pyré bych asi zkusila, kdyby miho někdo naservíroval, ale sama do něj nepustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak to se k nám budeš muset někdy zastavit na návštěvu, ráda ti ho naservíruji ;-) H.

      Vymazat
  2. Taková rychlovka a radost pohledět. A to jsem ani neochutnala. Můžu obojí, losos i hrášek, díky za tip.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, my máme rádi všechny ryby a s přílohami často experimentujeme, jeden z dalších receptů bude na mrkvové pyré ;-) H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky