Mousse z bílé čokolády s avokádem

Před lety jsem v restauraci ochutnala mousse z bílé čokolády s avokádem, od té doby je to můj oblíbený dezert. Je rychlý, jednoduchý a vynikající.


Co budeme potřebovat?
1 avokádo
2 citrony
1 bílou čokoládu
1 vejce
1 lžíce másla



Avokádo si oloupeme, zbavíme pecky a rozmixujeme. Čokoládu si rozpustíme nad parou společně s máslem. V misce si vyšleháme z vaječných bílků tuhý sníh. Do rozpuštěné čokolády zašleháme žloutek, přidáme šťávu ze 2 citronů, rozmixované avokádo a nakonec lehce zašleháme bílky. Plníme do skleniček necháme v ledničce ztuhnout. Ideální je do druhého dne, ale to nikdy nevydržím :-)

Vyzkoušíte?
Dobrou chuť
H&L

Komentáře

  1. Tak tohle je kombinace, která by mne nenapadla. I když nevím, jestli u nás bude mít využití - já nejsem velký milovník bílé čokolády a manžel zas nerad avokádo. Ale zní to fakt zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, zajímavý recept. Bílou čokoládu mám ráda a v kombinaci s avokádem si ji neumím představit, ale vypadá to moc dobře, opíšu si recept a někdy vyzkouším.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky