Krevety podle Sama

Víkendy u rodičů bývají ne jen plné pohody, ale i plné vynikajícího jídla. Tentokrát jsme si vychutnali naprosto dokonalé krevety. Šťávu z pekáče jsme nakonec vytírali rohlíkem, což uznávám, že není úplně společenské, ale nešlo odolat. A protože nám tak moc chutnalo, připravila jsem nám tohle jídlo i na večeři.


Co budeme potřebovat?
1 červenou cibuli
očištěné krevety (já přidala i tresku)
tabasco
chilli vločky
smetana ke šlehání
nastrouhaný sýr
sůl
2 limetky
2 stroužky česneku
toastový chléb

Krevety a rybu dáme marinovat do šťávy z limetek smíchané s pár kapkami tabasca, bude stačit 15 minut. Mezi tím si na pánvi orestujeme na jemno nakrájenou cibuli a prolisovaný česnek, které pak dáme na dno pekáčku. Na směs dáme krevety a rybu, osolíme, posypeme vločkami chilli, zalijeme smetanou a posypeme sýrem. Celé pečeme, dokud nejsou krevety a ryba hotové.


Podáváme s pečivem. Já opět kopírovala Sama a připravila jsem chipsy z toastového chleba.

Toastový chléb rozválíme válečkem na těsto a dám do kontaktního grilu.

No a pak už můžeme jíst, dobrou chuť!
H&L

Komentáře

  1. Vypadá to zajímavě, ale já doma s krevetami neprorazím :-( - manžel mořské potvůrky nerad. Jsem ráda, že jsem ho naučila na lososa a pstruha ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky