Tvarohový dortík

Minulý víkend nás přijeli navštívit rodiče. Zvažovala jsem, co sladkého připravit, aby to vůbec v takovém teple chutnalo. Rozhodla jsem se pro nepečený tvarohový dortík. 




Co potřebujeme?
2 tvarohy ve vaničce
1 zakysaná smetana
1 vanilkový lusk
cukr dle chuti
4 plátky želatiny
1 balíček ovesných sušenek
1/4 másla



Sušenky jsem rozdrtila v sáčku pomocí válečku. Drť jsem v míse smíchala s rozpuštěným máslem. Dortovou formu s průměrem 30cm jsem vyložila pečícím papírem, na dno a okraje do výšky 2cm jsem namačkala směs ze sušenek a dala chladit do ledničky.



V míse jsem smíchala tvarohy, zakysanou smetanu, cukr a vanilku. Plátky želatiny jsem nechala nabobtnat. Pak jsem ji v troše vody zahřívala, dokud se nerozpustila. Následně jsem v ní rozmíchala 1 lžíci tvarohové směsi a vše jsem pak nalila zpět a dobře prohnětla metličkou. 

Celou směs jsem vylila na sušenkový základ a dala ztuhnout. Zdobila jsem lesním ovocem a drobenkou ze sušenek.

Dobrou chuť!
H&L

Komentáře

  1. Podobný jsme kdysi (když jsem byla ještě holka) dělávali - jen bez sušenek a ovoce jsme dávali jako mezivrstvu. Ale už jsem ho hrozně dlouho neměla

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ten vypadá báječně. Jsem na sladké, takže bych si určitě dala. Dělávám podobný, ale bez želatiny. Máš ho krásně nafocený.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky