Tuňákové košíčky

Tuňákové košíčky jsem sice připravila na snídani, ale myslím, že se skvěle hodí např. i jako pohoštění pro přátele. Tento recept se dá připravit v neskutečném množství variací, které určitě brzy také vyzkouším. 



Dnes jsem využila ingrediencí, které mi naše zásoby nabídly:
Krůtí šunka
Plechovka tuňáka
Sterilovaná kukuřice
Kapie
1 Vejce
Oregano
Strouhaný sýr
Petrželka



Do formy na muffiny jsem dala papírové košíčky, které jsem "vystlala" krůtí šunkou. V míse jsem smíchala tuňáka, vejce, strouhaný sýr, kukuřici a na jemno nakrájenou papriku, dochutila jsem oreganem. Směsí jsem naplnila košíčky a dala na 15 minut péct do předehřáté trouby.

Snídaně měla úspěch. Příště zkusím další variaci, např. s cuketou ;-)

Vyzkoušíte?
Dobrou chuť!
H&L

Komentáře

  1. Muffiny na slano jsem ještě nedělala. Určitě zajímavý nápad a budu muset nějaké časem vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky