Víkend v Jeseníkách

Moc jsem chtěla vzít Lukyho na místo, kde jsem trávila celé své dětství každé prázdniny. Místo, které pro mě moc znamená, kde žijí lidé, které mám ráda a kde je krajina, která na mě působí neskutečně pozitivně. Doufala jsem, že se mu tam bude také tak líbit. Žijeme v Senci, což pro nás znamená téměř 4 hodiny cesty do Vrbna pod Pradědem. Proto jsem se snažila odjet z práce v pátek co nejdříve, abychom stihli k přátelům, kde na nás čekali už i rodiče, dojet co nejdříve. Podařilo se, a tak jsme si užili večer v příjemné společnosti. Na sobotu jsem naplánovala svoji nejoblíbenější túru - z Ovčárny kolem Bílé Opavy do Karlovy Studánky.
 

 

 






Počasí nám hned ráno vysvětlilo, že bychom měli své plány změnit. Tak jsme po krátké procházce Karlovou Studánkou zamířili přes Červenohorské Sedlo do Velkých Losin.


Ve Velkých Losinách jsme využili krátkého zlepšení počasí a prošli jsme si park.

 






Když jsme u dětských lázní v parku za plotem porostlým lišejníkem viděli tuto panenku, připadali jsme si jako v seriálu Černobyl...


Pak už se ale počasí začalo znovu zhoršovat, tak jsme zamířili do musea ručního papíru.




 



Nakonec jsme náš výlet, i přes komplikace s počasím, museli zhodnotit jako perfektní! S mamkou jsme si vyrobily ruční papír, obálku i pečeť. A bylo nám úplně jedno, že jsme tam jen my dvě a samé děti :-)

Co podnikáte o prázdninových víkendech vy?
H&L

Komentáře

  1. V Jeseníkách jsme zatím byli jen jednou (kousek od Jeseníku, takže jsme vylezli na Zlatý Chlum, prošli Rejvíz a hornickou naučnou stezku pod Zlatými Horami), ale ještě bychom se chtěli někdy vrátit.
    Prázdninové víkendy patří většinou chalupě, případně chatě, ale občas vyrazíme i někam jinam (nebo z chalupy na výlet). Teď jsme byli v sobotu v Krkonoších...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, na Rejvízu jsem dlouho nebyla, letos jsme ho nestihli, ale příští rok to snad vyjde. H.

      Vymazat
  2. moc pěkné fotky, hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky