Lehká letní večeře - pečené brambory se zeleninou

Poslední dny jsem neměla chuť trávit příliš času u plotny. Jednak na to bylo příliš teplo a pak taky v práci prožíváme poměrně náročné období. Proto jsem se přikláněla k receptům, které jsou rychle hotové a nepotřebují zdlouhavou přípravu.



Co jsem použila?
Brambory
Červenou papriku
Cuketu
Lilek
Žampiony
Pórek
Předvařenou kukuřici
Jarní cibulku
Klobásku
Sůl
Pepř
Tymián


Brambory jsem umyla a nakrájela na kostičky, stejně jako zeleninu. Na plech do předehřáté trouby jsem dala nejdříve brambory s trochou oleje. Další zeleninu jsem přidávala podle délky přípravy - nejdříve žampiony, papriku, cuketu, lilek, pórek a nakonec klobásku. Při servírování jsem doplnila o předvařenou kukuřici a jarní cibulku.

Jaké jsou vaše rychlé letní recepty?
H&L


Komentáře

  1. Inspirovala jsi mne asi k příspěvku na blog - nedávno jsem dělala bruschettu... To je taky rychlé a takové letní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Bruschettu mám moc ráda, těším se na recept! H.

      Vymazat
  2. Hani, tyto brambory jsem už dlouho nedělala, děkuji za připomenutí. Ty Tvé vypadají hodně lákavě. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Dáši. Mám je moc ráda, jsou rychlé a můžu do nich dát cokoli, co doma najdu :-) H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky