Široké nudle s mořskými plody

Přes léto se snažím vařit lehká jídla, konec konců na nic jiného není ani chuť. Naším oblíbeným receptem jsou široké nudle s mořskými plody - velice rychlé a jednoduché jídlo ;-)




Co potřebujeme?
Olivový olej
Velké krevety
Mušle
Loupaná rajčata z plechovky
Bílé víno
Máslo
Široké nudle
Sůl
Pepř
Zelenou petrželku
2 stroužky česneku



Na pánvi si rozpálíme olivový olej na který dáme krevety. Po chvíli přidáme mušle, osolíme, opepříme, přidáme prolisovaný česnek a podlijeme trochou bílého vína. Jakmile se vypaří alkohol, přidáme loupaná, nakrájená rajčata a nakonec nasekanou zelenou petrželku. 


V našich podmínkách je často problém koupit kvalitní krevety i mušle. Já kupuji mrazené krevety s ocásky, mají je běžně v supermarketu a ještě mě nezklamaly. U mušlí jsem využila akční španělský týden a musím říct, že jsou úžasné, nakoupila jsem si do zásoby :-)


Máte rádi mořské plody? Jak je nejčastěji připravujete?

H&L


Komentáře

  1. Já mořské plody docela můžu, i když bůhví jaký jejich fanda nejsem, ale doma je nevařím, protože manžel je nejí...
    Ty mušle byly v konzervě (a z Lidlu)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, mušle byly z Lidlu, ale mrazené. My mořské plody máme moc rádi, už teď se těšíme na dovolenou, kde budou čerstvé. H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky