Jen tak zlehka

Ano, přesně tak jsme si to řekli, jen tak zlehka se půjdeme poslední den před odjezdem projít, po louce, mrknout na kravičky... Jenže já už v tu chvíli věděla, že jsem nám stanovila úplně jiný cíl. Trochu nejistoty z Lukyho strany jsem zaznamenala, když jsme nebrali jeden batoh, ale dva a když jsme napouštěli dva dvoulitrové vaky na vodu. 



Na parkovišti se mě zeptal, kam vlastně jdeme a já ukázala na skálu daleko před námi se slovy: "Vidíš tu skálu? Tak k té jdeme." Celou cestu si myslel, že je to z mé strany jen fór... Nebyl :-D

 



S těmi kravičkami jsem to splnila... ale pak to přišlo...








Ale ty výhledy za tu námahu litry potu prostě stály. A v neposlední řadě za to stál ten pocit, že jsme to opravdu zvládli. 


Já jsem se nemohla nabažit tohoto místa - na jednu stranu se rozkrýval pohled do údolí, na druhou do skalní kotliny. Celému pohledu dával korunu tento obrovský modřín, obklopený kosodřevinou a zbytky sněhu.


Pro dokreslení výletové atmosféry nesměly chybět klasické housky se šunkou a sýrem :-)


A opět jsem neodolala množství různých druhů květů. 





Cestou zpátky jsem už ale musela přiznat, že mě bolí nohy. 

 



Nachodili jsme celkem 13km s převýšením 700m, uf! I tak jsem ještě našla energii na nasbírání bylinek na večerní čaj. Co může být lepší než čerstvá, divoce rostoucí meduňka, máta, podběl a sedmikrásky?



No a my už pomalu balíme na náš další plánovaný prodloužený víkend. Co myslíte, kam to bude tentokrát?

H&L

Komentáře

  1. Hamko, pěkný výlet (trochu do kopce ;-)). Připomnělo mi to naši rakouskou dovolenou před dvěma roky. Letos plánujeme zatím tuzemsko - nejspíš Beskydy, zahraničí začneme zvažovat až po prázdninách.
    Měj se pělně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, my bychom do Rakouska rádi v září, ale uvidíme. Snad to vyjde.

      Vymazat
  2. Hanko, máte krásný zážitek ze super výšlapu. Zvládli jste ho na jedničku a máte hezké fotky.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ať nohy bolí, ale za ten pocit, že člověk dokázal překonat sám sebe je k nezaplacení. A bylinkový čaj udělá na duši ještě o chlup lépe:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když nohy bolí a je za tím tenhle pocit, stojí to prostě za to :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky