Jak jsme spolu poprvé vyrazili do Rakouska

Kdo mě sleduje na instagramu ví, že jsem se nedávno vrátila zpět do blogerského světa. Transformovala jsem se z Karly a začala jsme používat své skutečné jméno. S tím souviselo i založení nového blogu, když už, tak už ;-) Nic to však nezměnilo na mé oblibě Rakouska a častém nutkání tuhle zemi navštěvovat. Díky svému nedávnému přestěhování na Slovensko, mám svoji srdcovou destinaci blíž, než dřív.


Cestou do Leogangu jsme nemohli vynechat zastávku u Mondsee. A protože, jak už téma blogu napovídá, rádi dobře jíme, vychutnali jsme si, kromě výhledu na jezero, také vynikající oběd - jehněčí kotlety s bramborovým pyré, pokapaným bazalkovým pestem a fazolkami. Bylo to tak dobré, že jsem porci nestihla ani vyfotit. A to je o důvod víc, proč podobný recept v nejbližší době připravit.




Po příjezdu jsme šli prozkoumat terén. Luky musel vyzkoušet své úplně první trekové boty, které kupoval se značnou nejistotou a despektem.





Boty první zkouškou prošly a tak jsme se mohli vrátit do apartmánu a nabrat síly na další den, kdy už jsme měli v plánu první túru.

H&L


Komentáře

  1. Já tě na Instagramu nesledují, takže tenhle objev (Hanka=Karla) je pro mne milým překvapením. Tvůj původní blog jsem měla ráda a docela mi chyběl. Takže sem se budu ráda vracet: A nedivím se, že jsi z Blog.cz prchla, já to udělala taky. I když ty jsi na Bloggeru zvolila jiný design, možná trochu modernější. Každopádně jsem ráda, že jsem tě znovu našla.

    OdpovědětVymazat
  2. Rakousko a Alpy to je proste nadhera. Gratuluji k zalozeni noveho blogu, jeho design se mi moc libi:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, jsem moc ráda, že jsi na můj/náš nový blog zavítala a že se ti líbí. Máš pravdu, Rakousko je super, je to pastva pro oči a člověk tu zapomene na své všední starosti. H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky