Krůtí plátek se zapečeným květákem

Zpravidla mívám problém vymyslet, co vařit o víkendu. Dnes jsem ale měla jasno. Plátky z krůtích prsou se zapečeným květákem, ideální na léto, kdy se vám nechce stát dlouho u plotny, ale přesto chcete potěšit příjemným obědem. 


A co je potřeba?

Krůtí prsa
Sladká paprika uzená
Sůl
Pepř
Květák
Zakysaná smetana
Kari
Květinové koření
Strouhaný sýr Gouda

Květák jsem povařila v osolené vodě, ale ne úplně do měkka. Poté jsem ho přemístila do zapékací mísy, potřela směsí zakysané smetany, kari, soli, pepře a květinového koření, posypala sýrem a dala zapékat.



Mezi tím jsem na pánvi orestovala krůtí prsa okořeněné uzenou sladkou paprikou, solí a pepřem. 
Podávala jsem s mým oblíbeným polníčkem.

Jaké netradiční přílohy volíte vy? Vyzkoušíte recept?
H&L

Komentáře

Oblíbené příspěvky