Pomazánka z červené řepy

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet pomazánku z červené řepy. Dnes jsem se k tomu konečně dostala a musím říct, že to bude mé další oblíbené jídlo. Díky výrazné barvě bude dobře vypadat i na jednohubkách na oslavě nebo posezení s přáteli. 



A co je na tuhle zdravou snídani potřeba?

2ks červené řepy
1 kelímek zakysané smetany
1 lžička majonézy
1 strouček česneku
sůl
pepř
celozrnné pečivo
petrželka nebo řeřicha na ozdobení


Červenou řepu jsem uvařila do měkka a nechala vychladnout. Pak jsem ji oloupala a nastrouhala na jemno. Přidala jsem zakysanou smetanu, majonézu, sůl, pepř, prolisovaný česnek a vše jsem dobře promíchala. 


Dělali jste někdy pomazánku z červené řepy? Jaký recept máte?

Dobrou chuť
H&L






Komentáře

  1. Na pomazánku z červené řepy se teprve chystám. Já asi sáhnu po řepě z konzervy - mám tu dvě z Brandnoozboxu a pomazánka by mohla být dobré využití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, červená řepa z konzervy je ochucená nebo ne? Já kupuji buď předvařenou vakuovanou, syrovou a nebo sterilovanou, klasicky ochucenou. S konzervou jsem se ještě nesetkala. H.

      Vymazat
  2. Zkoušela, byla to bohužel taková light verze a moc nadšená jsem nebyla. Bylo to zahuštěné pouze jogurtem a chutnalo to planě. Vyzkouším to dokořenit česnekem, mohlo by to celkově vyznít lépe. Řepa je součást našeho jídelníčku, uvítala bych, aby mi i pomazánka zapadla do repertoáru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, umím si představit, že bez česneku nebo něčeho jiného, co by dodalo výraznější chuť, to bylo plané. Určitě se dá ale dochutit i light verze ;-) H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky