Bábovka - stará dobrá klasika

Dostali jsme chuť na bábovku. Dlouho jsem ji nedělala. Když jsem byla dítě, byla na stole každou chvíli. A tak jsem oprášila recept:




2 vejce
0,5 hrnku rostlinného oleje
1 hrnek mléka
1 vanilkový cukr
2 hrnky polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
1 lžíce kakaa
1 hrnek cukru krupice



Smíchala jsem v míse všechny suché suroviny, kromě kakaa, dále jsem k nim přidala olej, vejce a nakonec mléko. Vzniklé těsto jsem rozdělila na 2 části. Do jedné jsem přidala kakao. Do vymazané a hrubou moukou vysypané bábovkové formy jsem nalila část bílého těsto, pak kakaové těsto a nakonec zbytek bílého těsta. Vše jsem dala péct do předehřáté trouby na 200°C. 

Jaký je váš oblíbený recept na bábovku?

Komentáře

  1. Hani, můj oblíbeny recept na bábovku je ... Přesně tento :-). Ale už jsem ji dlouho nedělala. Jak jsme jen dva, tak je na nás celá bábovka moc. Ale budu muset formu oprášit až zas někdy přijde syn na oběd nebo večeři ;.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, my jsme taky jen dva, koupila jsem si maličkou formu, do které připravuji recept z poloviční dávky, takže je za dva dny snědeno a nemáme zbytky. Myslím, že jsem ji koupila kdysi v Lidlu. H.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky